Підписатися на RSS

/Files/images/a1.JPG

/Files/images/00011.JPG/Files/images/00012.JPG/Files/images/00013.JPG/Files/images/00014.JPG

/Files/images/Изображение (4).JPG

ПРОТОКОЛ № 1
засідання педагогічної ради від 13.02.2018 р.

Голова – Грищенко Г.О.
Секретар – Лисенко З.Б.

Присутні: Храпейчук Н.О., Зубченко С.В., Гень Ф.В., Грекова І.Ю., Мартинчук О.П., Онищук Л.М., Сернюк В.Л., Приходько Н.А., Мельник Л.Є., Гук Н.М., Бречко О.П.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Про вибір та замовлення проектів підручників для 5 класу.

СЛУХАЛИ:

Грищенко Г.О., директора закладу, яка ознайомила з листом управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради № вих. 164/01-26/18 від 07.02.2018 року.

ВИСТУПИЛИ:

Гук Н.М., бібліотекар закладу ознайомила з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вибору та замовлення підручників для 5 класу закладу загальної середньої освіти.

Храпейчук Н.О., голова МО учителів-словесників, Бречко О.П., голова МО учителів іноземних мов, Сернюк В.Л., голова МО природничих дисциплін, Мартинчук О.П., учитель математики, після детального вивчення і ознайомлення з проектами підручників для 5 класу внесли пропозиції щодо вибору.

УХВАЛИЛИ:

Затвердити результати вибору проектів підручників для 5 класу

Глазова О.П. Українська мова,

Авраменко О.М Українська література,

Карпюк О.Д. Англійська мова (5 рік навчання),

Сотникова С.І., Білоусова Т.Ф. Німецька мова (1 рік навчання),

Ніколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В., Зуєнко М.О., Кобзар О.І. Зарубіжна література,

Істер О.С. Математика,

Коршевнюк Т.В., Баштовий В.І. Природознавство,

Бойченко Т.Є., Василенко С.В., Гущина Н.І., Василашко І.П., Коваль Н.С., Гурська О.К. Основи здоров'я.

Голова педагогічної ради підпис Грищенко Г.О.

Секретар педагогічної ради підпис Лисенко З.Б.

Члени педагогічного колективу:

підпис Храпейчук Н.О.
підпис Зубченко С.В.
підпис Гень Ф.В.
підпис Грекова І.Ю.
підпис Мартинчук О.П.
підпис Онищук Л.М.
підпис Сернюк В.Л.
підпис Приходько Н.А.
підпис Мельник Л.Є.
підпис Гук Н.М.
підпис Бречко О.П.



Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти
Назва закладу:Рівненський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" № 17 Рівненської міської ради
Область (місто):м. Рівне
Район/ ОТГ:Рівненський район
Населений пункт/ район міста:
Електрона адреса закладу:school-17@i.ua
Мова(и) навчання:Українська
Форма власності:Комунальна
Прогнозована кількість учнів 5 класу:50
Назва підручникаАвторМова підручникаЗамовлено:
для учнівдля вчителів
1Українська моваГлазова О.П.українська502
2Українська літератураАвраменко О.М.українська502
3Англійська мова (5 рік навчання )Карпюк О.Д.англійська502
4Німецька мова (1 рік навчання)Сотникова С.І., Білоусова Т.Ф.німецька502
5Зарубіжна літератураНіколенко О.М., Конєва Т.М., Орлова О.В., Зуєнко М.О., Кобзар О.І.українська502
6МатематикаІстер О.С.українська502
7ПриродознавствоКоршевнюк Т.В., Баштовий В.І.українська502
8Основи здоров'яБойченко Т.Є., Василенко С.В., Гущина Н.І., Василашко І.П., Коваль Н.С., Гурська О.К.українська502
Директор закладуГрищенко Г.О.

До уваги батьків учнів, яким виповнилось 14 років про виготовлення ID-картки. Детальніше

Шановні батьки!

З моменту прийняття нового Закону «Про освіту» в усіх освітніх закладах нашої держави відбувається реформування системи освіти. Школа переживає зміни в навчальному процесі, у сфері виховної та позакласної діяльності. Набули чинності нові підходи до освітніх процесів, які базуються в першу чергу на засадах:

- автономії;

- децентралізації;

- гуманізації;

- партнерства, тощо,

що регламентовано статтею 28 даного Закону: «…це право учасників освітнього процесу як безпосередньо, так і через органи громадського самоврядування колективно вирішувати питання організації та забезпечення освітнього процесу в закладі освіти, захисту їхніх прав та інтересів, організації дозвілля та оздоровлення, брати участь у громадському нагляді (контролі) та в управлінні закладом освіти у межах повноважень, визначених законом та установчими документами закладу освіти».

Батьки, як основні замовники освітніх послуг, не повинні стояти осторонь цих процесів. Як ніхто інший Ви найбільше зацікавлені в тому, щоби надані послуги були якісними, висококваліфікованими, не шкодили здоров’ю Ваших дітей, а сприяли розвитку інтелектуального та творчого потенціалу учнів. (У статті 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти даного Закону детально прописано про права та обов’язки батьків).

Тому наш педагогічний колектив запрошує Вас до тісної співпраці в організації виховної та позакласної діяльності. Ми впевнені, що разом зможемо створити комфортні умови для розвитку наших дітей, для формування у них найкращих якостей громадянина-патріота, високо інтелектуальної та творчої особистості.

З метою залучення батьків до активної громадської діяльності педагогічний колектив розробив стратегічний план зі створення ініціативної творчої групи батьків, яка працюватиме за напрямами:

- Спортивний;

- Художньо-естетичний;

- Інтелектуальний (розвиток пізнавальних здібностей).

Завдання для батьків:

1. Взяти участь в анкетуванні.
2. Визначити для себе, за яким напрямом буде працювати у складі творчої групи.
3. Взяти участь в організаційному засіданні творчої групи (орієнтовно 29.01).

ДО УВАГИ БАТЬКІВ!

/Files/images/вакцинація.jpg Управління охорони здоров`я виконавчого комітету Рівненської міської ради інформує, що 23.11.2017 року в приміщенні актової зали Комунального закладу «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Центральний» (м. Рівне, вул. Драгоманова, 7), відбудеться навчальний семінар для батьків на тему «Вакцинація – профілактика небезпечних інфекційних захворювань. Питання, відповіді».

Час проведення – 10.00 – 14.00.

До проведення семінару залучені провідні спеціалісти з питань імунопрофілактики.

Запрошуються батьки вихованців ДНЗ та учнів ЗОШ.

Контактний телефон – 67-15-52 – Покоєвчук Вікторія Михайлівна.

Заступник начальник управління В.Покоєвчук

ЗВІТ
директора закладу Грищенко Г.О.
«Про основні напрями та підсумки діяльності закладу протягом 2016-2017 н.р. 12.06.2017 р.

Основна діяльність закладу спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно ізст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України № 2442–VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.

На кожному ступені навчання педагогічним колективом закладу забезпечується реалізація державних стандартів, здійснюється теоретична і практична підготовка з предметів навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального здоров'я учнів.

З 2009 року НВК № 17 – це заклад, у якому створені усі умови для успішного розвитку дітей від 3 до 17-18 років.

Спільними зусиллями педагогів, батьків і дітей створено спільний освітньо-культурний простір школи – родини – громади з метою формування соціально-адаптованої особистості, створено єдине середовище, в якому стають реальними дитячі мрії, творчі злети педагогів, надії батьків.

Місія навчального закладу, який є освітнім, культурним, громадсько-активним осередком мікрорайону «Тинне», полягає у створенні таких умов, за яких учень стає повноправним учасником освітнього процесу, а не пасивним споживачем готових знань, де свобода педагогічної думки й ідеї є головним секретом позитивного іміджу закладу.

Дуже хочеться, щоб школа мала результат, щоб були схвальні відгуки про заклад. У сьогоднішній час це не просто, попри те, що одну за одною втілюємо ідеї.

У закладі діють органи громадського самоврядування:

- загальні збори

- рада закладу

- батьківська рада

- учнівська рада

Проаналізувавши всі процеси, які відбулися у школі, наша увага спрямована не лише на вдосконалення навчального процесу, підвищення рівня знань учнів, їхньої успішності, але в першу чергу на виховання гідних громадян України, відданих національній ідеї, патріотизму, любові до нашого народу, його культури.

У школі у 2016-2017 н.р. навчається 355 учнів, з якими працюють 41 педагог (перспективна мережа), 1 дошкільна група (30 вихованців). Робота дошкільного закладу пропонує такі змістові напрямки:

- патріотичне виховання;

- екологічне виховання;

- комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільників;

- максимальне охоплення дітей дошкільною освітою та надання їм якісних освітніх послуг;

- охорону життя і збереження здоров’я дітей;

- підвищення якості дошкільної освіти.

Для батьків, які вирішили виховувати дитину в умовах сімꞌї, у закладі через консультативний центр надається кваліфікована допомога з питань навчання, виховання та розвитку дітей шестирічного віку.

У результаті проведеної роботи відсоток охоплення дітей 5 річного віку дошкільною освітою становить 100%.

Наші вихованці – випускники дошкільної групи.

2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017
16 дітей 14 дітей 15 дітей 16 дітей 9 дітей 9 дітей

Колектив свою увагу зосереджує на розв’язанні проблем щодо впровадження інноваційних освітніх технологій як запоруки втілення стратегії педагогічного задуму.

У своїй роботі педагогічний колектив використовує сучасні досягнення науки, передовий педагогічний досвід шляхом упровадження нових педагогічних технологій. Всю виховну роботу спрямовано на виховання особистостей, яким притаманна демократична громадянська культура, національна свідомість поваги до історичного минулого, традицій, звичаїв та обрядів українського народу. З цього виходить проблемна тема закладу, над якою працюємо впродовж 2 років «Творче спрямування інноваційної діяльності педагогічного колективу на формування ключових освітніх компетентностей учнів та становлення і виховання громадянина-патріота у родинно-шкільному просторі». Ми є одна сім'я, а школа – наш дім, в якому вирує своє життя, свій світ, свята і традиції, в якому «Своя сила, і правда, і воля». Діти відчувають себе особистостями. Учнівська рада (голова Диновська Кароліна) під керівництвом Лепи С.Є. дає можливість розкритися організаторським талантам учнів.

Учні на «ура» зустріли демократичні процеси. Сьогодні немає жодної ділянки шкільного життя, яка б перебувала поза сферою діяльності учнівського самоврядування. Щопонеділка і щоп’ятниці проводимо загальношкільну лінійку, на якій діти відкрито виступають зі своїми проблемами та пропозиціями до адміністрації школи, звітують про проведену роботу і знайомлять із планами на наступний тиждень. Діти усвідомили, що учнівський колектив підпорядковано рішенням спільним, а не окремих осіб. Це дуже важливо, бо саме так формується громадянська позиція! Саме так учні опановують культуру спілкування та взаємин, виявляють ініціативу, набувають навичок управлінської діяльності. У майбутньому більшість з них не прогнуться під чиєюсь позицією і нам не доведеться читати в Інтернет-мережі, що українці не державотворча нація. Погоджуєтесь?

У 2016-2017 н.р. були реалізовані наступні проекти:

- «Подаруй книгу ровеснику зі Сходу» (вересень 2016 р.);

- благодійна акція «Турбота» (жовтень 2016 р.);

- благодійні ярмарки (жовтень 2016р., квітень 2017 р.)

- благодійна акція спільно з волонтерською організацією «РУЄВИТ» (листопад 2016 р.);

- благодійний проект «Подарунок на Миколая» (грудень 2016 р.);

- День дублера (до Дня місцевого самоврядування) (грудень 2016 р.);

- благодійний проект «Допоможи Андрію» (листопад 2016 р., квітень 2017 р.);

- «Добро на Різдво» (гостини дітей з м. Авдіївка)(січень 2017 р.);

- Великодня майстерня випускників (квітень 2017 р.)

- екологічний проект «Алея випускників» (травень 2017 р.)

- регіональне свято «Родинне коло» (жовтень 2016р., травень 2017 р.)

У 2016-2017 н.р. активізувалася співпраця класних керівників, адміністрації закладу із батьківською громадою.

Проведено загальношкільні батьківські збори:

І. Батьківська конференція: «Створення комфортного освітнього ландшафту в 2016-2017 н.р.» (Вересень 2016 р.).

ІІ. «Підсумки навчання в І семестрі» (Січень 2017 р.).

ІІІ. Мозковий штурм «Кого виховує вулиця» (Березень 2017 р.).

ІV. «Здрастуйте, ми – ваші діти!» (благодійний концерт-звіт гуртків «Подаруй радість людям» (Травень 2017 р.).

Проведено низку батьківських зборів у випускних класах: 9-х та 11-му за участю представників міського центру зайнятості. Тематика зборів – профорієнтаційна.

Цьогоріч батьки стали активними учасниками всіх шкільних справ, проектів, заходів. Особливої уваги заслуговує їх участь у волонтерській діяльності, організації уроків мужності, в проведенні Дня дублера, організації екскурсій, зустрічей з військовослужбовцями, учасниками АТО, представниками поліції тощо.

У травні 2017 року було проведено загальношкільні батьківські збори «Здрастуйте, ми – ваші діти», на яких батькам було запропоновано ознайомитися з досягненнями своїх дітей, що були зроблені протягом навчального року.

З року в рік зростає педагогічна майстерність учителя, підвищується рівень навченості, розвитку та вихованості учнів. На сьогодні школу цілком укомплектовано кадрами.

Кількісний та якісний склад педагогічного колективу НВК № 17 на кінець 2016-2017 н.р.

Педагогічне звання, кваліфікація Кількість %
«Вчитель-методист» 6 15
«Старший учитель» 3 7,3
Вища категорія 20 48.7
І категорія 8 19,5
II категорія 7 17

У школі працюють соціальний педагог, практичний психолог, педагог-організатор, бібліотекар, медсестри, логопед.

Навчально-корекційна робота логопеда

Кількість взятих на облік Кількість сформованих груп За вадами мовлення Всього дітей Виправлено чи покращено Залишено на наступний рік
37 7 Фонетичне недорозвинення 11 10 1
ФФПМ 6 5 1
НВЗНМ 4 2 2
ЗНМ ІІ-ІІІ рівня 4 1 3
Порушення писемного мовлення 8 6 2
Заїкання 3 1 2
Індивідуальне заняття – сенсомоторна алалія 1 - 1
37 7 37 25 12

Моніторинг навчальної діяльності учнів дає можливість зробити висновок, що 30-37% в середньому навчання на репродуктивному рівні (достатньому і високому) а відповідно 63-70% учнів навчаються на середньому і початковому рівнях. Причиною цього є відсутній стійкий інтерес до навчання, певна частина учнів навчається нижче своїх можливостей.

Школа І ступеня

8 класів, 164 учні, з них закінчили навчальний рік

Клас К-ть учнів Рівень досягнень Високий і достатній рівні знань
Високий Достатній Середній Початковий
К-ть % К-ть % К-ть % К-ть % К-ть %
2-А 25 4 16 12 48 9 36 - - 16 64
2-Б 22 2 10 10 45 10 45 - - 12 55
3-А 24 2 8,3 10 41,6 10 41.6 2 8,3 12 49,9
3-Б 25 1 4 5 20 15 60 4 16 6 24
4-А 19 2 11 6 32 10 52 1 5 8 42
4-Б 17 4 23,5 7 41,2 5 29,4 1 5.9 11 64,7
всього 132 15 11,3 50 37,8 59 44,6 8 6 65 49,2

В порівнянні з І семестром зменшилась кількість учнів з достатнім рівнем знань на 8 учнів. Збільшилась кількість учнів з високим рівнем знань на 2 учні. Однак, 8 учнів (6%) початкової школи мають початковий рівень знань.

Школа ІІ ступеня

8 класів, 159 учнів, з них закінчили навчальний рік:

Клас К-ть учнів Рівень досягнень Високий і достатній рівні знань
Високий Достатній Середній Початковий
К-ть % К-ть % К-ть % К-ть % К-ть %
5-А 20 2 10 10 50 4 20 4 20 12 60
5-Б 16 2 12,5 2 12,5 7 43,8 5 31,2 4 25
6 28 - - 9 32 12 43 7 25 9 32
7-А 18 2 11,1 2 11,1 14 77,8 - - 4 22
7-Б 16 - - 4 25 9 56,3 3 18,7 4 25
8-А 16 - - 4 25 8 50 4 25 4 25
8-Б 19 - - 4 21 10 52,6 5 26,3 4 21
9 26 - - 9 35 10 38 7 27 9 35
5-9 159 - - 44 27,6 74 46.8 35 22,1 50 31,4

Відсоток учнів, які засвоїли навчальні програми на високому і достатньому рівнях, збільшився на 4,2% (7 учнів), у порівнянні з І семестром 2016-2017 н.р.

Слід зазначити, що покращився рівень навчальних досягнень учнів: 5-Б класу: було 18%, стало 25%; 6 класу: було 21%, стало 32%; 9 класу: було 23%, стало 35%.

Школа ІІІ ступеня

2 класи –30 учнів, з них закінчили навчальний рік:

Клас К-ть учнів Рівень досягнень Високий і достатній рівні знань
Високий Достатній Середній Початковий
К-ть % К-ть % К-ть % К-ть % К-ть %
10 16 - - 6 37,5 3 18,8 7 43,7 6 37,5
11 14 - - 5 35,7 6 42,8 3 21,5 5 35,7
10-11 30 - - 11 36,6 9 30 10 33,2 11 36,6

Варто зауважити, що покращився рівень знань учнів в порівнянні з І семестром на 14,8% (8 учнів).

Підсумки державної підсумкової атестації учнів 4-х класів

№ з/п Навчальний предмет Загальна кількість учнів Кількість учнів які звільнені від ДПА Кількість учнів, які складали ДПА Рівень навчальних досягнень % учнів які мають високий і достатній рівні
Початковий Середній Достатній Високий
1. Українська мова 36 1 35 4(11,4%) 6(17%) 16(45,7%) 9(25,7%) 25(71,4%)
2. Літературне читання 36 1 35 - 4(11,4%) 14(40%) 17(48,5%) 31(88,5%)
3. Математика 36 1 35 3(8,5%) 9(25,7%) 10(28,5%) 13(37,1%) 23(65,7%)

Результати ДПА в порівнянні з річним оцінювання майже не змінилися. Розбіжність несуттєва.

Показники державної підсумкової атестації учнів 9-го класу

№ з/п Навчальний предмет Загальна кількість 9-го класу Кількість учнів які звільнені від ДПА Кількість учнів, які складали ДПА Рівень навчальних досягнень % учнів які мають високий і достатній рівні
Початковий Середній Достатній Високий
1. Українська мова 26 - 26 - 8(30,7%) 10(38,6%) 8(30,7%) 18(69,2%)
2. Математика 26 - 26 1(4%) 13(50%) 8(30,7%) 4(15,3%) 12(46%)
3. Історія України 26 - 26 1(4%) 13(50%) 6(23%) 6(23%) 12(46%)

Результати ДПА в порівнянні з річним оцінювання майже не змінилися. Розбіжність несуттєва.

Результати державної підсумкової атестації учнів 11-го класу

№ з/п Навчальний предмет Загальна кількість 11-го класу Кількість учнів які звільнені від ДПА Кількість учнів, які складали ДПА Рівень навчальних досягнень % учнів які мають високий і достатній рівні
Початковий Середній Достатній Високий
1. Українська мова 14 1 13 1 (7,7%) 1 (7,7%) 9 (69,2%) 2 (15,4%) 11 (84,6%)
2. Історія України 14 1 12 - 5 (46,2%) 5 (46,2%) 2 (15,4%) 7 (61,5%)
3. Математика 14 - 4 - 3 (80%) 1 (20%) - 1 (20%)
4 Географія 14 - 6 2 (28,5%) - 4 (71,4%) - 4 (71,4%)
5 Біологія 14 1 2 - 1 (50%) - 1 (50%) 1 (50%)
6 Англійська мова 14 - 1 - - 1 (100%) - 1 (100%)
7 Хімія 14 - 1 - 1 (100%) - - -

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність практичного психо­лога школи та педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку.

З цією метою щорічно поповнюється інформаційно-аналітичний банк «Обдарована молодь». У 2016-2017 н. р. він нарахо­вував 35 учнів, з них:

• академічної обдарованості — 15 учнів;

• спеціальної обдарованості — 20 учнів.

У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдаро­ваності учнів. Робота направлена на виконання комплексної міської програми «Обдарована молодь». Програмою передбачено розвиток творчих здібностей школярів, формування інтелектуальної еліти в школі, створення умов для стимуляції та самореалізації учнів.

Психологом школи проводиться дослідження рівня готовнос­ті до навчання; рівня сформованості знань і вмінь. Проведені психолого-педагогічні дослідження рівня сформованості теоретич­ного мислення випускників школи І ступеня. Розроблена пам’ятка для вчителів і батьків, які працюють з обдарованими учнями.

Зібрано нормативні документи, що регламентують роботу з обдарованими учнями. Документи зберігаються в методкабі­неті. Ознайомитися з ними можуть усі бажаючі.

З метою розвитку творчих здібностей учнів щороку прово­диться розробка варіативної частини навчального плану. Певна частина годин використовується для проведення додаткових індивідуальних занять за кожним предметом навчального плану.

У 2016-2017 н.р. учителі школи проводили індивідуальні заняття, консультації, працювали факультативи: «Українське народознавство», «Рівнезнавство», «Основи християнської етики», спецкурси: «Зарубіжна література», «Розвиток продуктивного мислення» - робота яких була спрямована на розвиток творчих здібностей учнів.

Цікавими були предметні тижні з математики, української мови та літератури, іноземних мов, суспільних дисциплін, а також тиждень початкової школи.

Учні школи брали участь у міських олімпіадах з базових дисциплін, олімпіадах «Юне обдарування» та «Крок», конкурсі ім. П. Яцика, конкурсах «Колосок», «Левеня», «Кенгуру».

У 2016-2017 н.р. значно розширився діапазон обраних учнями конкурсів, збільшилась кількість учасників у них, цим самим школярі підвищують свій інтерес до вивчення окремих навчальних дисциплін, а вчителі формують у своїх виконавців прагнення до самопошуку, самовдосконалення та самореалізації.

Проте, результативності участі учнів у ІІ (міському) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін зменшилася у порівнянні з минулими роками:

К-сть учасників 2016-2017 н.р І м ІІ м ІІІ м Всього призерів Всього призерів 2015-2016 н.р.
25 - 1 1 2 6

1. Шуньков Олексій – ІІ місце (трудове навчання) – вч. Онищук О.І.

2. Пінчук Діана – ІІІ місце (біологія) – вч. Сернюк В.Л.

Порівняльна таблиця результатів участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад та І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН:

Всеукраїнські олімпіади ІІ етап МАН
2014-2015 н. р. 2015-2016 н.р. 2016-2017 н.р. 2014-2015 н. р. 2015-2016 н.р. 2016-2017 н.р.
3 призери 6 призерів 2 5 учасників 7 учасників 4 призерів 3 учасників

Досягнення школярів закладу в ІІ етапі Всеукраїнських олімпіад, в порівнянні з минулими роками, такі:

№ з/п Назва предмету Кількість призерів ІІ етапу олімпіади Загальна к-сть
2011-2012 2012-2013 2013-2014 2014-2015 2015-2016 2016-2017
1. Українська мова І (ІІІ) 1
2. Математика
3. Біологія 1 (ІІІ) І (ІІІ) ІІ(ІІІ) І(ІІІ) 4
4. Географія
5. Історія І(ІІІ) І(ІІІ) 2
6. Хімія
7. Фізика
8. Інформатика
9. Економіка
10. Правознавство
11. Англійська мова
12. Трудове навчання І(ІІІ) І(ІІІ) ІІ(ІІ), І(ІІІ) І(ІІ) 5
13. Інформаційні технології І (ІІІ) 1
Всього: 1 2 1 3 6 2 13

Результативність участі учнів закладу в міських, обласних конкурсах:

- ІІетап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої»

- ІІІ місце – Михалюк В. (9 клас) в номінації «Історія України і державотворення» (вчитель Вінічук Л.В.);

- ІІетап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої»

- ІІІ місце – Диновська К. (11 клас) в номінації «Література» (вчитель Грищенко Г.О.);

- ІІетап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, присвяченого Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої»

- ІІІ місце – Мельник А. (11 клас) в номінації «Декоративно-ужиткове мистецтво» (вчитель Міщук О.С.);

- міський конкурс «Юна вишивальниця» серед учнів 9,11 класів – ІІІ місце - Пророк І. (11 клас), ІІІ місце – Самолюк Ю. (9 клас),

(вчитель Міщук О.С.);

- ІІ етап Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина - Україна» - ІІІ місце – вихованці гуртка

«Історичне краєзнавство» (керівник Андреєва А.В.);

- міський конкурс читців-декламаторів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській» - ІІ місце – Кондратюк В. (6 клас) (вчитель Храпейчук Н.О.),

ІІІ місце – Ніколайчук В. (9 клас) (вчитель Лисенко З.Б.)

- міський конкурс читців-гумористів «Поліські пересмішники. Рівне сміється» - І місце – Лешундак О., Євчук Д., Станішевська Я.

(4-А клас) (вчитель Подобайло О.Ю.), І місце – Мацюк Н., Пінчук Д. (10 клас) (вчитель Храпейчук Н.О.);

- міський фестиваль-конкурс шкільних хореографічних колективів «Веселі закаблуки» - ІІ місце – ансамбль дівчаток хореографічного

гуртка (керівник Дещинська Ю.М.);

- міський фестиваль-конкурс «Юні знавці зарубіжної літератури» - ІІІ місце – Диновська К. (11 клас) в номінації «Моночитання»

(вчитель Грекова І.Ю.);

- міський етап Х Всеукраїнської олімпіади «Юні знавці Біблії» - ІІІ місце – Мацюк Н. (10 клас) (вчитель Вінічук Л.В.);

- міський конкурс юних знавців англійської мови – ІІ місце – Гук С. (5-Б клас) (вчитель Бречко О.П.);

- міська олімпіада з української мови та літератури «Крок» - ІІІ місце – Гук С. (5-Б клас) (вчитель Лисенко З.Б.);

- міський конкурс декламаторів англійської поезії – ІІІ місце – Новіцький В. (8-Б клас), ІІІ місце – Демянчук В. (9 клас) (вчитель Сензюк Л.М.);

- міські змагання з початкового технічного моделювання – ІІІ місце – Кобилинський М. (4-Б клас) (вчитель Подобайло О.Ю.);

- загальноміська гра-змагання «Експедиція річкою» - ІІІ місце – Плюхина С., Панчук А. (7-А клас), Колодич О. (8-А клас)

(вчитель Сернюк В.Л.)

Учні закладу постійно є учасниками та призерами конкурсів, які організовує екологічна студія міського Палацу дітей та молоді, а саме:

«Замість ялинки – зимовий букет», «Новорічна композиція», «Годівничка для синички», «Ключі від парку» тощо.

Необхідно також відмітити налагоджену систему роботи з обдарованими дітьми, яка постійно приносить результати, в педагогічній діяльності вчителів: Онищука О.І., Сернюк В.Л., Міщук О.С., Вінічук Л.В., Храпейчук Н.О., Лисенко З.Б., Андреєвої А.В., Сущик Ю.О., Подобайло О.Ю., Денисевич І.А., Бружинської М.М., Дещинської Ю.М., Бестюка В.Д., Козяра Ю.Г. Їх вихованці щорічно стають призерами та лауреатами обласних, міських конкурсів, фестивалей, змагань, тощо.

Незважаючи на певні позитивні результати реалізації про­грами «Обдарована молодь», існує чимало питань, які потребу­ють вирішення на всіх рівнях. Тому необхідно удосконалити навчально-виховний процес з обдарованими дітьми із озброєння їх практичним розумінням основ наук, розвитку здібностей, творчої активності, системного використання різних видів урочної та позаурочної діяльності.

Підґрунтям реалізації поставленим завдань є перебування особистості школяра в центрі виховної системи. Протягом звітного періоду виховну роботу проводили планомірно, систематично, згідно з річним планом роботи школи та планами роботи класних керівників.

Щороку в школі проводимо чимало цікавих заходів: конкурсів, вікторин, тематичних вечорів, свят. Варто відзначити гарну співпрацю із філією бібліотеки № 5 нашого мікрорайону.

У закладі створені і діють наступні виховні центри:

- історико-краєзнавча кімната «Із давнини у майбуття»;

- куточок народознавства;

- центр суспільно-громадянського виховання «Я і суспільство».

Тісна співпраця з Міжнародним рухом Червоного Хреста і Червоного Півмісяця з питань волонтерства. Український рух «Педагоги за мир та взаєморозуміння».

Заклад активно співпрацює з громадською організацією «Союз українок» проводимо спільні заходи:

«Андріївські вечорниці»;

Фестиваль колядок і щедрівок;

Свято «Пісня душа українського народу»

Родинне Свято Матері

Також співпрацюємо з громадською організацією «Зміни майбутнє» (подяка за участь у конкурсі «Інтелект майбутнього ІІ»), з громадською організацією «Батьківщина молода», традиційно беремо участь в екологічному проекті «Чистий двір – чисте місто».

На особливому контролі перебуває питання відвідування закладу.

Питання про пропуски без поважних причин уроків та дошкільної групи слухаються на нарадах при директорі та засіданнях Ради профілактики, педагогічних радах, батьківських зборах.

Показники відвідування за роками:

2012-2013 н.р. 2013-2014 н.р. 2014-2015 н.р. 2015-2016 н.р. 2016-2017 н.р.
6052 5468 5765 5812 6654

свідчать, що цей навчальний рік учнями школи пропущено 6654 учнеднів, що на 842 учнеднів більше, ніж у 2015-2016 н.р. Загальний відсоток відвідування становить 85 % (у 2015-2016 н.р. – 87%).

Учнями початкової ланки (1-4 кл.) пропущено 2669 учнеднів, що становить 88,2% відвідування, з них через хворобу – 1653, з поважних причин – 1016. Класними керівниками була налагоджена співпраця з батьками, які в свою чергу теж здійснювали належний контроль за відвідуванням.

Учнями 5-9 кл. пропущено 2872 учнеднів, що становить 88%%, з них 1268 – через хворобу, без поважних причин - 0. Цей начальний рік показав, що класні керівники 5-9 класів належним чином налагодили співпрацю з батьками учнів з цього питання та здійснювали чіткий контроль за відвідуванням.

Учнями 10-11 кл. пропущено 1113 учнеднів, що становить 79%, з них – 342 через хворобу; без поважних причин – 0.

З метою різнобічної освіти і виховання, розвитку художніх, науково-технічних здібностей, інтересу до певного виду діяльності, організації та змістовного проведення вільного часу дітей у закладі діє система гурткової роботи. Педагогічний колектив дбає про всебічний розвиток дитини – майбутнього свідомого громадянина України.

У 2016-2017 н.р. у закладі працювало 6 гуртків (15 груп) та дозвіллєвий центр «Клуб здоров’я», в яких було охоплено 273 учні, що становить 76,5% від загальної кількості дітей, за такими напрямами позакласної роботи:

- 2 гуртка художньо-естетичного напряму ( 124 учні);

- 1 гурток туристсько-краєзнавчого напряму ( 18 учні);

- 1 гурток героїко-патріотичного напряму ( 20 учнів);

- 1 гурток фізкультурно-спортивного напряму (30 учнів);

- 1 гурток соціально-реабілітаційного напряму (16 учнів);

- 1 гурток дослідно-експериментального напряму (15 учнів);

дозвіллєвий центр «Клуб здоров’я» (50 учнів+батьки);

Гурткова робота була побудована на інтересах учнів до певного виду діяльності. При організації гурткової роботи були враховані побажання учнів, які вони висловили під час рекламної акції «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (вересень 2016 р.), яку проводили керівники гуртків. Опитування показало, що найбільшою популярністю серед учнів користуються гуртки: спортивний туризм (керівник Козяр Ю.Г.), шаховий (керівник Бестюк В.Д.), колектив естрадної пісні (керівник Бружинська М.М.), хореографічний (керівник Дещинська Ю.М.), історичне краєзнавство (керівник Андреєва А.В.). Члени цих гуртків є переможцями і призерами Всеукраїнських, обласних, міських та загальношкільних конкурсів і змагань. За результатами роботи протягом 2016-2017 н.р. керівникам цих гуртків оголошено подяку адміністрацією закладу.

Проблемним залишається охоплення гуртковою роботою окремих учнів, які перебувають на внутрішньо шкільному обліку.

Результативність роботи гуртків у 2016-2017 н.р.:

Назва конкурсу, змагання ПІП керівника гуртка Результативність
Командна першість м. Рівне з шашок – 64 в залік Спартакіади (за команду «Освіта-спорт») Бестюк В.Д. І місце
Обласні фінальні змагання з шахів та шашок «Сузір’я» Бестюк В.Д. І місце ІІ місце
Змагання з шашок серед збірних команд вчителів м. Рівного Бестюк В.Д. ІІ місце
Змагання з шашок – 64 на фестивалі серед ветеранів «Будь спортивним – живи активно» Бестюк В.Д. І місце
Рівненський обласний фестиваль «Спорт для всіх» (шахи) Бестюк В.Д. І місце
Участь у Спартакіаді школярів Бестюк В.Д. ІІІ місце
ІІ етап дитячого Кубка Рівненської області Бестюк В.Д. І місце
Міські змагання з спортивного туризму в закритих приміщеннях Козяр Ю.Г. І місце ІІІ місце
Обласна станція юних туристів «Весняні стежки» Козяр Ю.Г. ІІ місце ІІІ місце
Обласна станція юних туристів «Лісові канікули» Козяр Ю.Г. ІІ місце ІІІ місце
Міський огляд-конкурс хореографічних колективів «Веселі закаблуки» Дещинська Ю.М. І місце (колектив дівчаток)
І етап Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина - Україна» Андреєва А.В. ІІІ місце (група учнів 10-го кл.)
Міський етап ІХ Всеукраїнської олімпіади «Юні знавці Біблії» Андреєва А.В. ІІІ місце (Мацюк Н.)

Щороку збільшується кількість дітей, які потребують уваги та допомоги з боку учнів, вчителів, селищної громади. Це учні пільгових категорій, які підпадають під соціальний захист. Ці учні знаходяться на постійному контролі, охоплені увагою та турботою, залучені до гурткової та позакласної роботи.

Пільгові категорії дітей:

№ з/п Пільгові категорії 2015-2016 н.р. 2016-2017 н.р.
1. Діти-сироти та позбавлені батьківського піклування 11 12
2. Діти-інваліди 12 9
3. Діти з малозабезпечених сімей 4 6
4. Діти з багатодітних сімей 69 41
5. Діти, постраждалі внаслідок ЧАЕС 22 22
6. Діти-напівсироти 12 18
7. Діти з неповних сімей 19 22
8. Діти з неблагополучних сімей 10 6
9. Діти на «Д» обліку 39 32
10. Діти, батьки яких перебувають у зоні АТО 13 15

Діти сироти, інваліди мали змогу безкоштовно відвідувати циркові вистави, новорічні ранки, отримувати подарунки.

Діти-сироти забезпечені безкоштовним гарячим харчуванням у закладі, а також діти із малозабезпечених сімей та діти, батьки яких є учасниками АТО.

На виконання Закону України «Про охорону дитинства» були організовані заходи, в яких брали участь діти пільгових категорій безкоштовно:

1) Новорічно-різдвяні свята, циркові вистави, виступ лялькового театру;

2) Відвідування ПДМу, ПК «Текстильник», перегляд концертів, виступів гуртків ПДМ;

3) Подарунки для дітей-сиріт та інвалідів.

На сьогоднішній день для дітей пільгових категорій передбачено путівку в ПК ДСОК «Електронік».

У закладі протягом навчального року було організовано гаряче харчування для 12 дітей-сиріт на суму 10 грн., 8 дітей з малозабезпечених сімей на суму 10 грн. та 15 дітей, батьки яких перебувають у зоні АТО на суму 10 грн.

Адміністрацією та працівниками закладу, учнями надавалася допомога всім дітям пільгових категорій: діти були звільнені від різноманітних оплат, безкоштовно відвідували культурно-масові заходи.

Адміністрацією закладу та класними керівниками була проведена певна робота з батьками та учнями:

- відвідування сімей удома, складання актів обстеження житлово-побутових умов сім’ї;

- організовано роботу шкільного психолога з батьками;

- проведено засідання Ради профілактики, на які запрошено спеціалістів ССД та ВКМ ССД;

- здійснювався психолого-педагогічний супровід дітей пільгових категорій.

Вся правоосвітня та правовиховна робота у закладі проводиться за такими напрямами діяльності:

- методична робота з педагогічними працівниками закладу;

- реалізація завдань правового виховання в урочній роботі;

- організація позаурочної правовиховної та правоосвітньої діяльності;

- організація роботи з батьками.

Багато уваги щодо профілактики правопорушень приділяється вчителем правознавства Вінічук Л.В. в ході викладання предмету правознавства. Крім того, всі класні керівники, чиї вихованці перебувають на внутрішкільному обліку, здійснюють постійний контроль за поведінкою вихованців та намагаються проводити необхідні профілактичні заходи. Так, кожен класний керівник створив банк даних на правопорушників, проводить необхідну роз’яснювальну роботу з учнями та сім’ями, в яких ці учні виховуються.

Внутрішньошкільний облік
2014-2015 н.р. 2015-2016 н.р. 2016-2017 н.р.
7 учнів 3 учні 3 учні

Психолог закладу Прохоренко Н.О. здійснює кваліфікований супровід навчально-виховного процесу з метою створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості кожної дитини. Організовано проведення консультацій для батьків «Порадьтеся з психологом» у визначений час (щосереди з 15.00 до 19.00 год.). За цей період практичним психологом, соціальним педагогом надано консультації для батьків щодо зниження дитячої агресивності та налагодження комунікативної взаємодії батьків з дітьми.

У порівнянні з 2015-2016 н.р. активізувалася робота зконсультативного напрямку:

Проведено індивідуальних консультацій
2015-2016 н.р. 127 звернень 2016-2017 н.р. 130 звернень
батьків-47 батьків – 51
дітей - 51 дітей - 68
учителів -29 учителів – 12

Шкільна бібліотека є фундаментом освіти і самоосвіти, берегинею і скарбницею людських знань. Бібліотека нашого закладу забезпечує потреби навчально-виховного процесу в усіх його ланках, надає систематичну цілеспрямовану допомогу учням в опануванні навчальних предметів, виховує бажання розширювати обсяг знань, знайомитись із різноманітними джерелами інформації, навчає користуватися ними, формує інформаційну культуру, читацьку компетентність школярів. Перетворенню бібліотеки навчального закладу на шкільний бібліотечно-інформаційний центр – необхідна вимога сьогодення.

Загальна кількість бібліотечного фонду – 25896 примірників.

Передплата періодичних видань:

2015 рік – 14 найменувань (2475 грн.);

2016 рік – 17 найменувань (4326 грн.);

2017 рік - 18 найменувань (4500 грн.);

Щороку за рахунок батьківських коштів бібліотека поповнюється методичною та довідковою літературою. Забезпеченість навчального процесу підручниками:

2013-2014 н.р. – 85%;

2014-2015 – 86%.

2015-2016 н.р. – 81%.

2016-2017 н.р. – 78%.

Чимало уваги надано фізичному вихованню, медичному обслуговуванню.

Орієнтуючись на потреби сьогодення, побажання батьків, індивідуальні здібності дітей колектив шукає нові форми роботи з батьками наших вихованців.

Так, задля безперервного спілкування з батьками та учнями ми постійно використовуємо офіційний сайт, на якому систематично поновлюється інформація для батьків. Родини дітей можуть цікавитися шкільним життя, переглядаючи на сайті фото та відеоматеріали, коментувати, висловлювати свої побажання та думки.

По-справжньому високого рівня виховання і навчання можна досягти лише в тісній взаємодії із сімєю, зробивши батьків учасниками навчального процесу. Із першої зустрічі з батьками наші педагоги намагаються довести їм, що наш заклад – це одна велика родина. Цей тісний зв'язок між освітнім закладом і родиною допомагає педагогам досягти успіху, отримати задоволення від роботи, а батькам – отримати цінну інформацію про своїх дітей, їхні здібності та інтереси.

Адміністрація школи разом із профспілковою організацією серйозної уваги надають роботі з охорони праці. З метою створення безпечних і нешкідливих умов навчання та виховання, профілактики травматизму учасників навчально-виховного процесу у закладі налагоджено роботу з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Дитячий травматизм

2014-2015 н.р. 2015-2016 н.р. 2016-2017 н.р.
1 випадок 1 випадок 4 випадки

З метою забезпечення учнів та вихованців дошкільної групи належним харчуванням, у закладі діє система контролю за організацією харчування.

2014-2015 н.р. 2015-2016 н.р.
Отримували безкоштовне гаряче харчування: - 153 учні початкової школи – 100% - 11учнів – сиріт - 100% - 4 учнів з малозабезпечених сімей – 100% - 3 учнів ГПД - 1 дитина – інвалід внаслідок аварії на ЧАЕС З доплатою 50%: - 4 учнів ГПД З батьківською доплатою: - 80 учнів - 5 учнів, батьки яких перебувають в зоні АТО Отримували безкоштовне гаряче харчування: - 163 учні початкової школи – 100% - 9 учнів – сиріт - 100% - 11 учнів з малозабезпечених сімей – 100% - 3 учнів ГПД - 13 учнів, батьки яких перебувають в зоні АТО З доплатою 50%: - 4 учнів ГПД З батьківською доплатою: - 65 учнів Отримували безкоштовне гаряче харчування: - 12 дітей-сиріт; - 15 дітей, батьки яких є учасниками АТО; - 12 дітей із малозабезпечених сімей (в різні періоди); - 4 учні ГПД (з доплатою 50%); - 3 учні ГПД (звільнені від плати).
Гарячим харчуванням у школі було охоплено 258 учнів, що складає 76,5%. Гарячим харчуванням у школі було охоплено 268 учнів, що складає 76,1%. Гарячим харчуванням у школі було охоплено 250 учнів, що складає 74%.

У цьому навчальному році на базі закладу буде працює табір відпочинку дітей з денним перебуванням. Учні мають змогу оздоровитися, 80 учнів 1-6-х класів (4 загони, 1 з яких - мовний). Харчування за рахунок бюджетних коштів – 24 грн. на дитину щоденно.

Практика проведення днів відчинених дверей допомагає забезпечити дотримання єдиних вимог до дітей, уносити зміни у роботу закладу з урахуванням побажань батьків.

Чимала увага приділяється санітарному стану території та приміщенню школи, зміцненню навчально-матеріальної бази.

Відповідний настрій створюють шкільні кабінети. У закладі функціонує 23 кабінети. Атестовано – 6 кабінетів. Шкільний огляд-конкурс показує, що найкращу методичну базу мають кабінети фізики, біології, початкового навчання, основ здоров’я.

Заклад на даний час має 1 комп’ютерний клас. Всього у закладі 17 комп’ютерів, 12 учнівських робочих місць у кабінеті інформатики, 3 - у роботі закладу, 1 у кабінеті української мови, 1 ноутбук. 15 комп’ютерів підключено до мережі Інтернет.

16 навчальних кабінетів закладу облаштовано ТЗН (телевізор і DVD приставки).

Така школа, як наша, сьогодні сама не виживе. Створено шкільний благодійний фонд (внески батьків, спонсорів), кошти якого використовуємо для матеріальної бази, преміювання учнів. Самі батьки допомагають зберігати у належному стані навчальні кабінети, поновлювати матеріально-технічну, навчально-методичну базу. Адже наші батьки – це колишні випускники.

У 2016-2017 н.р. виділено з фонду розвитку міста 50000 грн. на дитячий майданчик (придбано гірку й замок), виготовлено проектну документацію на капітальний ремонт покрівлі.

За період 2016-2017 року надійшло коштів від надання в оренду приміщень - 10000 грн. (з них на 8000 грн. придбано фарбу, інтер’єрну фарбу і розчинник).

Батьківських внесків – 37386 грн.

Придбано за рахунок благодійних батьківських коштів:

- облаштовано деревяною вагонкою панелі у кабінеті початкового навчання № 8;

- замінено 2 вікна у кабінеті біології № 20 – 7000 грн.;

- придбано 3 телевізори у кабінети початкового навчання №№ 9, 26, 32 – 19000 грн.;

- придбано м’ячі – 1000 грн.;

- передплачено літературу – 1500 грн.;

- придбано жалюзі у кабінет фізики № 22 – 4000 грн.;

- придбано комплект музичних інструментів у кабінет музики №14 – 1280 грн.;

Перспективи розвитку закладу.

- підвищити якість освіти через упровадження інноваційних проектів;

- формування професійного іміджу;

- розширення програми «Школа – соціокультурний центр мікрорайону»;

- створення дитячого майданчика на території закладу для дітей мікрорайону;

- реконструкція спортивного майданчика;

Проблеми закладу.

- капітальний ремонт даху;

- ремонт спортзалу, їдальні;

- комп’ютерний клас для початкової школи.

Хтось колись сказав: працюй, наче тобі не потрібні гроші, люби, наче тобі ніхто ніколи не завдавав болю, танцюй, наче ніхто на тебе не дивиться, співай, наче ніхто не чує, живи, наче на землі рай. Дуже хотілося б, щоб і держава, і влада, і кожен з нас особисто зробили все для того, щоб у пам’яті наш навчальний заклад справді був райським куточком.

Бажаю всім плідної співпраці і гарних вражень про наш навчальний заклад.

Шановні батьки! Щиро дякуємо вам за надання коштів на придбання комплекту музичних інструментів. Діти із задоволенням грають на них і розвивають музичні здібності.
Учитель музичного мистецтва Бружинська М.М.

/Files/images/IMG_4556.JPG/Files/images/IMG_4557.JPG/Files/images/IMG_4562.JPG

ОГОЛОШЕННЯ!

НВК № 17 Рівненської міської ради запрошує майбутніх першокласників та їх батьків на День відкритих дверей, що відбудеться 20 березня 2017 року о 16.00 у актовій залі.

Адміністрація заклад

НАКАЗ
НВК № 17 Рівненської міської ради
від 31.01.2016 р. № 235-осн.

Про проведення атестаційної експертизи
Рівненського начально-виховного комплексу
«Загальноосвітні школа І-ІІІ ступенів –
дошкільний навчальний заклад» №17
Рівненської міської ради

Відповідно до Закону України «Про освіту», Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 року № 67 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів», на виконання плану проведення атестаційної експертизи, затвердженого наказом управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради від 08.09.2014 № 397-осн. (із змінами, внесеними наказом від 05.05.2015 № 212), наказу управління освіти Рівненського міськвиконкому від 30.12.2015 року № 548-осн. «Про проведення атестаційної експертизи Рівненського начально-виховного комплексу «Загальноосвітні школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 17 Рівненської міської ради»

НАКАЗУЮ:

1. Адміністрації закладу підготувати публічну презентацію діяльності навчального закладу до 29.01.2016 р.

2. Довести до відома трудового колективу, батьківської громадськості НВК № 17 Рівненської міської ради робочу програму атестаційної експертизи (додаток до наказу управління освіти від 30.12.2015 року № 548-осн.).

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор закладу Грищенко Г.О.

Додаток
до наказу управління освіти
від 30.12.2015 р. № 548-осн.

Робоча програма атестаційної експертизи
Рівненського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітняшкола І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»№ 17 Рівненської міської ради

1. Відкрита публічна презентація діяльності навчального закладу.

Г. Грищенко

2. Відповідність документації, у тому числі фінансової, вимогам законодавства:

- Статут навчального закладу, документи (свідоцтва, акти, договори) на землю, споруди, майно, на право володіння, користування, розпорядження майном;

- Перспективне прогнозування розвитку закладу, річне планування, Акт готовності ЗНЗ. сертифікати на ТЗН, програмне забезпечення;

- статистична звітність (форм ЗНЗ-1, ЗНЗ-3, 83-РВК та інших);

- наявність індивідуальної номенклатури справ;

- ведення Алфавітної книги, Книги обліку руху учнів, Особових справ учнів;

- ведення Книги наказів з основної діяльності. Реєстраційні журнали вхідних та вихідних документів. Контрольно-візитаційного журналу. Журналу обліку звернень та заяв громадян; ведення Книги обліку видачі Похвальних листів, Похвальних грамот. Книги протоколів загальних зборів (конференції) ЗНЗ, Книги протоколів педради (ради) ЗНЗ;

- наявність класних журналів, журналів ГПД, журналів обліку роботи факультативів, гуртків, дотримання умов збереження;

наявність та відповідність вимогам Робочого навчального плану, розкладу уроків, занять гуртків тощо;

- атестація навчальних кабінетів;

- наявність Технічного паспорту школи. Акту на відведення і закріплення земельної ділянки;

- ведення інвентарних списків основних засобів;

- ведення документації: штатний розпис, тарифікаційний список працівників, графік відпрацювання робочого часу працівниками закладу, Журнал обліку відпрацювання педпрацівниками в канікулярний період, журнал обліку пропущених і заміщених уроків;

- ведення документації щодо обліку бібліотечного фонду;

- відомості на видачу витратних матеріалів, відомості оперативного обліку малоцінних та швидкозношуваних матеріалів, що знаходяться в експлуатації;

- договори про оренду приміщень ЗНЗ;

- документи щодо надання додаткових освітніх послуг;

- ведення Книги обліку матеріальних цінностей документів щодо збереження комунальної власності.

Члени комісії

3. Створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі дітей-інвалідів:

- визначення та задоволення потреби в організації інклюзивного навчання;

- створення умов для організації інклюзивного навчання (прист приміщень до потреб дітей, система освітніх послуг, індивідуалізація освітнього процесу, наявність спеціалістів, медичний супровід, психологічний супровід, організація роботи з оздоровлення учнів);

- організація дозвілля учнів з особливими потребами, рівень включення їх до позаурочної діяльності;

4. Виконання державних вимог щодо рівня розвитку виховання та навчання дітей дошкільного віку відповідно до завдань Базового компонента дошкільної совіти та чинних програм за результатами внутрішнього моніторингу навчальних досягнень (рівень сформованості компетентності дітей за освітніми лініями, лініями розвитку).

Г. Ремизович

5. Забезпечення якості загальної середньої освіти:

- порівняльний аналіз результатів зовнішнього та внутрішнього моніторингу результатів навчальних досягнень учнів;

- проведення контрольних випробувань в 4, 9, 11-х класах з математики та української мови, і в класах з поглибленим вивченням окремих предметів інваріантної частини;

- аналіз результатів ЗНО (у порівнянні з результатами навчальних досягнень учнів 11-х класів за останні 3 роки).

Члени комісії

6. Дієвість внутрішнього моніторингу навчальних досягнень (розвитку) учнів:

- аналіз форм організації внутрішнього моніторингу навчальних досягнень учнів;

- доцільність використаних методів проведення внутрішнього моніторингу навчальних досягнень учнів;

- контроль за дотриманням критеріїв оцінювання учнів;

- якість аналітичних документів з питань внутрішнього моніторингу навчальних досягнень учнів.

Члени комісії

7. Організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників:

- організація роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників;

- система методичної роботи, в тому числі з молодими спеціалістами;

- ефективність методичної роботи (в тому числі – інноваційна діяльність педагогів).

М. Жовтан

8. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі:

- стан використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі;

- робота шкільної бібліотеки (в тому числі питання щодо забезпечення підручниками), ведення документації.

А. Мазур

9. Загальний стан території, будівель та приміщень навчального закладу.

І. Кіруца

10. Створення безпечних умов для учасників навчально-виховного процесу:

- технічний стан приміщень (в тому числі спортивної зали, бібліотеки, спортивного майданчика, їдальні), їх безпека;

- наявність та відповідність вимогам Акту готовності ЗНЗ;

- наявність актів-дозволів на роботу в кабінетах, випробовування спортивних споруд;

- аналіз стану дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу, стану травматизму серед працівників ЗНЗ (за останні 3 роки);

- ведення нормативно-правової документації з питань охорони праці та техніки безпеки;

- дотримання вимог щодо розслідування нещасних випадків під час навчально-виховного процесу.

В. Мацевич

11. Забезпечення соціально-психологічного супроводу учнів:

- наявність відповідних посад для організації роботи шкільної психологічної служби;

- якість планування та ведення документації;

- взаємодія із службою у справах дітей іншими установами, чия діяльність спрямована на захист прав дитини;

- дієвість та результативність роботи.

Г. Опанасюк

12. Створення умов для задоволення потреб учнів у різних формах позаурочної навчально-виховної роботи:

- організація виховної роботи з учнями;

- організація гурткової роботи;

- організація роботи з батьками;

- розвиток учнівського самоврядування, тощо.

Л. Грекул

13. Забезпечення якості управлінської діяльності:

- наявність (дієвість) внутрішнього контролю за організацією навчально-виховного процесу, організацією харчування, оздоровлення та медичного обслуговування учнів;

- забезпечення навчального закладу кадрами;

- освітній та кваліфікаційний рівень педагогічних працівників, стан проведення атестації педагогічних кадрів;

- ведення документації: Книги обліку педагогічних працівників, Книги обліку трудових книжок працівників; Книги наказів з кадрових питань, особових справ педагогічних працівників, атестаційні матеріали педагогічних працівників;

- аналіз плинності кадрів;

- відкритість і публічність у діяльності навчального закладу;

- стан усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі виявлених під час попередніх заходів контролю.

К. Сичик, А. Мазур, члени комісії

14. Роль навчального закладу у житті територіальної громади та його суспільна оцінка батьківською громадськістю, громадськими об’єднаннями:

- організація діяльності органів громадського самоврядування;

- динаміка скарг щодо діяльності ЗНЗ, що надійшли до його керівництва органів управління освітою;

- стан висвітлення діяльності ЗНЗ у ЗМІ, наявність та дієвість веб-сайту ЗНЗ;

- взаємодія навчального закладу з громадськими організаціями, підприємствами, установами, тощо.

К. Сичик, А. Мазур, Г. Опанасюк, З. Засєкіна, Г. Пучко, М. Косарєва, О. Волянська


Кiлькiсть переглядiв: 571

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.